onsdag den 2. maj 2012

Den lille lykke; er at nyde sin fridag
 men alligevel ta´ sig sammen


Et startskud på en god dag 
Trods en dårlig nat


Ihhhe kunne ikke sove i nat og har en ide med at hvis man flytter sig i fodenden så sover man bedre.. Men nej nej... 

Manden skulle jobbe i dag og skulle op kl 5 og kl 6 lå jeg så var frisk desværre.. Op med mig og igang eller jeg kunne da lige sætte mig foran computeren.. 5 min max.. eller....

TA´ DIG SAMMEN.. :)

 Jeg har en eller anden ide om at hvis jeg snakker højt til mig selv så skal jeg nok gøre det(det virker desværre ikke altid) På med løbetøjet og ud i den dejlige sol før morgenmaden! Ja det skulle sætte forbrandingen op så den hopper jeg på..

Men det var nu også skønt at komme ud allerede kl 8 var det jo varmt FANTASTISK....




Efter en god omgang power walk var det hjem og spise en god omgang morgen mad




Besat af min badevægt

Ved godt det er dumt men altså må bare op og stå på den gerne flere gang om dagen.. Jeg er jo ikke nogle lille fiks ål så det er nok derfor at dentil trækker mig.. Morgen, middag og aften, jamen hvorfor.. Ej wahu nu har du taget 2 gram på bare af at drikke at glas vand... Nej nej nej hvor lyder det dumt nu når jeg får det skrevet ned..

Til jer der ikke ved det har jeg jo en kæreste som virkelig altså virkelig gå op i alt det der fitness og sundt mad.. Men jeg har bare ALTID lyst til is...  Mit nytårs forsæt var som nok største delen af DK´s befolkning "at tabe sig".. Men det er som om det ikke rigtig helt holder ved. " Jamen nej på mandag, sååå begynder jeg"  Jeg har ikke bare en sød tand, hele mit gebis er ude efter de søde sager..  Men nu mener jeg det nu gør jeg det, helt ærligt hvem har lyst til at se på blege mig i bikini... Ikke en gang mig selv.. :)  Så ved at slå det op her inde må jeg nok heller gøre det rigtig denne gang..

Dag 1: Power walk - sund morgen mad - sol og sommer på altanen og træning senere..

Problemet er bare jeg ELSKER mad.. Min fine lille samling af kogebøger fortæller det nok også..



Men som Albert Einstein har sagt og som Chris McDonald har skrevet ; 

Nothing happens until something moves



Så er det bare at vente på hvad dagen ellers vil bringe mig.....
  

Vær glad for den lille lykke i stedet  for at fokuser på den store...


Love // kbb






Ingen kommentarer:

Send en kommentar