onsdag den 2. maj 2012

Ja så fik man prøvet det med...

For pokker hvor er du dum...

Jeg smækkede mig selv ude utrolig men sandt og utrolig flot.. Som en af pigerne sagde på jobbet; jamen du har da altid dine nøgle som halsen..?!. Jo jo men hvis man i alt forvirring har tabt hovedet på stuegulvet og på vejen ud af døren også lige skal rette på ens sko, ja så falder keyhangeren altså ud over halsen... desværre...

Nå ned i byen med de dumme bukser som skulle byttes og med kæresten i telefonen som siger ; jeg er først hjemme om 3 timer. ØV men det skal nok gå, 3 timer i solen er lige mig.. 

Efter bukserne var  blevet bytte og pengene i lomme igen kan man jo ligeså godt gå i føtex ; hmm hvad har jeg aller mest brug for i 3 timer? Vand helt sikkert, hov ej det var smart en dækstift lige i min farve og Nivea Wipes, det skal jeg også have med nu.. Mmm lovede enlig også at købe fiske olie så i kurven med den og så mig til kassen... Ej Bubblicious det kan jeg simpelhen ikke leve uden... og så er det altså ud... 

Ja det er ikke det vildeste overlevelses kit men fik da de 3 timer til at gå..  


Så længe siden jeg har fået sådan en mmmmm....


Fik "købt" mig min fremtid


Var et smut i Elgiganten i  for at "købe" min fremtid eller retter sagt få mig en iMac... Det tog så også lige et par minutter eller halv anden time for at være helt nøjagtig bare for at få godkendt lånet.. Det er så smart det der rentefri noget især når man er så dårlig til at spare som jeg..Så jeg er også hoppet med på den bølge... Kan ikke vente til den kommer hjem....

Aftenmaden er også snart ved at være færdig nu her når klokken er 20,40... Det er jo næsten natmad..

God aften til alle og nyde den lune sommer aften...

Vær glad for den lille lykke i stedet  for at fokuser på den store...


Love // kbb

Ingen kommentarer:

Send en kommentar